loading...
سایت تفریحی قند و عسل | کارت شارژ رایگان برای اعضای سایت
فــــــــرشاد بازدید : 219 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

نام کتاب :  آموزش اسکیت سرعت

نویسنده :  پایگاه پرستو

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۲۳۰  کیلوبایت

توضیحات : InLine سرعتی ، ورزشی است مرکب از عوامل مختلف که می تواند در گیر مجموعه متنوعی از محل و فضای زمین ، شرایط مسابقه ، و عوامل دیگری که در نتیجة یک مسابقه دخالت دارند باشد . شرکت کنندگان inline  سرعتی , به مراتب بیش از شرکت کنندگان پاتیناژ سرعتی نیازمند مهارتهای متنوع می باشند . مسابقات استقامتی پاتیناژ تلاش ومجاهدتی است که تنها ملاک و موفقیت درآن زمان است. با این وصف ، مسئولیت و ایثار کمتری متوجه ورزشکاران این رشته نیست، بنابراین  این مسابقات نیازی به مجموعه هایی از هشیاری ، تحرک،تکنیک ، و تاکتیکهایی که در مسابقات inline  بسیار حیاتی و سرنوشت سازند  ندارد.

فــــــــرشاد بازدید : 150 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 

راهنمای ویکیپدیا‎

نام کتاب :  راهنمای ثبت و ویرایش مقاله در دانشنامه ویکیپدیا

نویسنده :  ویکیپدیا فارسی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۵۲

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۸۲۰  کیلوبایت

توضیحات : ویکی‌پدیا دانش‌نامه‌ای است همگانی و آزاد؛ بدین معنی که همه می‌توانند به نوشتن و ویرایش نوشتارهای موجود در آن بپردازند. البته این نوشتارها و ویرایش‌ها باید مطابق با اساس‌نامهٔ ویکی‌پدیا باشند؛ یعنی مطالب بی‌طرفانه و بدون پایمال کردن حق نشر دیگران نوشته شده باشند. مدیریت بررسی نوشتارها توسط خودِ کاربران انجام می‌شود. کسانی که در امر تکمیل این پروژهٔ بی‌پایان مشارکت می‌کنند، به هم‌زبانان خود یاری رسانده‌اند تا در امر گردآوری بی‌همتاترین دانشنامه جهانی سهمی داشته باشند. دانشنامه ویکی‌پدیا هم‌زمان به بسیاری از زبان‌ها نوشته می‌شود و همکاران آن افرادی از سراسر جهان‌اند و هرکسی می‌تواند به رشد آن کمک کند. این دانشنامه از زمان تولد تاکنون رشد بسیار سریعی داشته و بزرگترین وب‌گاه دانشنامه‌ای با بیش از ۸۰ میلیون بازدید کننده در ماه است و بیش از ۹۰٬۰۰۰ کاربر فعال دارد که بر روی بیش از ۱۸٬۰۰۰٬۰۰۰ مقاله به ۲۷۰ زبان کار می‌کنند. شکل و حالت همکاری گروهی که در دانشنامه ویکی‌پدیا ایجاد شده را می‌توان بی‌سابقه دانست. اصول هوشمندانه‌ای که ویکی‌پدیا بر پایه آن‌ها بنا شده باعث شده‌است که این مجموعه از اطلاعات با پویایی دائمی به سوی تکمیل شدن و تکامل پیش برود. ویکی‌پدیا را می‌شود به مثابه انسان بزرگ و خردمند در نظر گرفت که سلول‌های پیکره‌اش از میلیون‌ها میلیون انسان فعال تشکیل یافته است.

فــــــــرشاد بازدید : 86 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

نام کتاب :  در جستجوی حق انتخاب

نویسنده :  مهناز افخمی – آن آیزنبرگ – هاله وزیری

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۹۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۵۹۰  کیلوبایت

توضیحات : این کتاب راهنما با تشریک مساعی سازمان بین‌المللی آموزش و همکاری زنان و سازمان‌های شریک آن، انجمن دمکراتیک زنان مراکش (ADFM)، سازمان تأمین حقوق انسانی زنان، بائوباب (BAOBAB) در نیجریه و کمیته امور حقوقی زنان (WATC) در فلسطین تهیه شده است. هدف اصلی ما، بهره‌جویی از متخصصان سه قاره جهان به منظور تهیه یک کتاب راهنما بود که بتواند بینشی مشترک و منسجم پیرامون رهبری زنان، هماهنگ‌سازی عقاید مختلف و اهداف گوناگون آنان ارائه دهد. در جست و جوی حق انتخاب: آموزه های رهبری برای زنان معرف دیدگاه‌های شمار بسیاری از زنان و محصول همکاری و رایزنی سازمان‌های غیر دولتی، مدیران، کارمندان و همچنین محققان، رهبران سیاسی، حقوقدانان و متخصصان بیش از ۱۵ کشور جهان است. درجست و جوی حق انتخاب یک کتاب راهنمای سرنمون است که برای استفاده در کارگاه های محلی در آفریقا، آسیا و خاورمیانه تنظیم و تهیه شده است. سرپرستان کارگاه‌های هر محل وظیفه سازگار کردن کتاب راهنما را با مقتضیات جامعه خود برعهده می گیرند. برای انجام این وظیفه آنان محتوای کتاب را با توجه به شرایط محل به محک آزمایش می گذارند و سناریوهای تازه قابل استفاده برای شرکت‌کنندگان در کارگاه را با محتوای کتاب می آمیزند. نسخه‌های نهایی کتاب‌های راهنمای رهبری که از لحاظ زبان/ اصطلاحات زبانی، فرهنگ و تم‌های مورد بحث م تناسب با نیازها و مقتضیات فرهنگی هر کشورند، ابزار آموزشی مناسبی به شمار می‌روند و زنان می‌توانند به منظور گسترش و بهبود شیوه‌های رهبری از آنها استفاده کنند.

فــــــــرشاد بازدید : 97 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

نام کتاب :  آموزش ASP.NET با زبان ساده

نویسنده :  محمد آقااحمدی

 

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۵۱۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳,۵۰۰  کیلوبایت

توضیحات :   ASP.NET یک چارچوب کاربردی Web است که توسط شرکت مایکروسافت عرضه گردیده تا برنامه نویسان بتوانند برای ساخت سایت‌های Web و برنامه‌های Web پویا وسرویس‌های Web پویا وسرویس‌های Web XML از آن استفاده کنند. این بخشی از زیر ساخت.NET مایکروسافت و جانشینی برای تکنولوژی صفحات سرویس دهنده فعال (ASP) است. ASP مبتنی بر زبانهای مشترک در حال اجرا است که به برنامه نویسان اجازه می‌دهد کدهای ASP را با استفاده از هر زبان Framework.NET بنویسند

فــــــــرشاد بازدید : 104 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

نام کتاب :  آیا میدانستید؟

نویسنده :  الیاس خضری

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۶۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۴۵۴  کیلوبایت

توضیحات : این کتاب شامل صدها آیا میدانستید علمی  و جذاب در ۶۳ صفحه بوده که میتواند تا ساعتها شما را سرگرم کند.

 

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید .

درباره ما
بازی ، نرم افزار ، سریال ، فیلم ، موبایل ، کامپیوتر ، عکس و . . .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قند و عسل کلا چطوره ؟
    کدوم یکی بیشتر قرار داده بشه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 122
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 1,518
  • بازدید سال : 11,023
  • بازدید کلی : 121,559
  • کدهای اختصاصی