loading...
سایت تفریحی قند و عسل | کارت شارژ رایگان برای اعضای سایت
فــــــــرشاد بازدید : 202 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن Black Gate: Inferno v1.0 برای آندروید

Black Gate: Inferno نام بازی اکشن و زیبایی می باشد که به تازگی برای سیستم عامل آندرویدمنتشر شده است ، در جهانی جادویی در برابر نیروهای تاریکی بایستید و این شب بی پایان را به صبحی سپید بدهید و دنیا را از شر بدی ها رها کنید ، در این بازی رهبری گروهی را بر عهده دارید و با استراتژی خاص خود به پیروزی برسید ، این بازی در ادامه مطلب قابل دریافت می باشد

فــــــــرشاد بازدید : 156 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Re-Volt یکی از بازی‌های قدیمی و محبوب ماشین‌سواری برای کامپیوتر و کنسول‌ها به شمار می‌رود. در این بازی شما کنترل یک ماشین کنترلی را در اختیار دارید و با ماشین‌های دیگر به رقابت می‌پردازید. از نکات قابل توجه در این بازی می‌توان به محیط آن اشاره کرد که برعکس خیلی بازی‌های دیگر در این سبک، تجربه‌ی مسابقه در یک محیط باز را در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین طراحی محیط نیز جالب است و همین باعث می‌شود الزاماً همیشه نخواهید از مسیر اصلی مسابقه را دنبال کنید! در این بازی همچنین سلاح‌های گوناگون برای مبارزه با دیگر ماشین‌های مسابقه قرار داده شده است. این بازی دارای ۱۴ نقشه، ۴۲ ماشین کنترلی و ۵ حالت بازی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

re volt classic android بازی ماشین سواری جذاب Re Volt Classic (Premium) 1.0.6   اندروید

فــــــــرشاد بازدید : 107 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Despicable Me

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Despicable Me که برگرفته از فیلم خود می باشد ، یکی از بهترین و هیجانی ترین بازی های تولید شده برای دستگاه های اندرویدی محسوب می گردد . در این بازی ، شما باید با شخصی چابک ، زرنگ ، باهوش  و زرد رنگ به نام Gru آشنا شده و چالش های متنوعی را با او داشته باشید . پرش ، پرواز ، عبور از موانع  با جاخالی دادن ، جمع آوری موز ، بازیگوشی و شکست خائنان از ویژگی های اصلی این بازی محسوب می گردند. از لحظات غیر قابل پیش بینی در این بازی نهایت لذت را ببرید . لازم به ذکر است که این بازی توسط شرکت Gameloft ساخته شده و بدون شک یکی از گرافیکی ترین بازی ها می باشد .

ویژگی های اصلی:

گرافیک منحصر به فرد بازی

تجربه انیمیشن های سفارشی

کسب امتیاز های متعدد

دعوا با رئیس ها

جمع آوری موز

 

تغییرات نسخه اخیر:

پرش ، عبور از موانع و گول زدن افراد در محیط های جدید

بیش از ۱۵۰ ماموریت و دستاورد جدید

امکان تفریح بیشتر در این نسخه

فــــــــرشاد بازدید : 115 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Ben 10 Xenodrome v1.1.4

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در بازی Ben 10 Xenodrome باید با قدرت های بیگانه مبارزه کنید . بن یک قهرمان است و باید با بیگانگان یک مبارزه هیجان انگیز را آغاز کند . این بازی ، برگرفته از یک کارتون می باشد که داستان این بازی همانند کارتون آن است . اکنون باید خود را آماده نبرد با ۱۵ دشمن قدرتمند کنید . گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیادآور بوده  و می تواند مدت ها شما را سرگرم خود کند . همچنین باید توجه داشت که این بازی قابلیت مالتی پلیر دارد و شما کاربران عزیز قادر خواهید بود تا به صورت آنلاین نیز ، این بازی را انجام دهید .

ویژگی های اصلی:

وجود شخصیت های منحصر به فرد

مبارزه علیه ۱۵ دشمن قدرتمند

استفاده از قدرت یو پی اس

قابلیت بازی به صورت آنلاین

سیستم های کنترل هوشمند

فــــــــرشاد بازدید : 563 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Championship Jet Ski 2013

پیش نیاز: اندروید ۲ و بالاتر

ما شما را به مسابقات جت اسکی Championship Jet Ski 2013  دعوت می کنیم ! تمامی این مسابقات در سواحل آفتابی که در وسط جنگل قرار دارد  برگذار خواهد شد . شما می توانید با دوستان خود به رقابت پرداخته و یا به صورت تک نفره این بازی را انجام دهید . تنها کافی است جت اسکی مورد نظر خود را انتخاب کنید ! این بازی در مکان هایی نظیر موناکو ، استرالیا و کالیفرنیا برپا می شود . باید توجه  داشت که این بازی از حالت های تک نفره و یا چند نفره به صورت آنلاین کاملا پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

۴ حالت بازی چند نفره ، مسابقات قهرمانی ، زمان حمله و مسابقات تنها

وجود ۳ شهر بسیار زیبا موناکو ، استرالیا و کالیفرنیا

گرافیک بسیار عالی بازی

مدل واقعی رانندگی

فــــــــرشاد بازدید : 111 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

ONS-OF-GUNS

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی TONS OF GUNS شما وظیفه دارید تا با استفاده از اسلحه های خود ، دشمنان را از بین ببرید . بهترین سلاح ها را دزدیده و با قدرت بیشتری شلیک کنید ! دشمنان قصد جان شما را دارند ! باید در یک ماموریت مهم ، تمامی آن ها را بکشید . باید توجه داشت که  پس از اتمام هر مرحله ، پول دریافت خواهید کرد و با این پول ها قادر خواهید بود تا اسلحه های بیشتری بخرید . دشمنان می خواهند که شما کشته شوید . نباید اجازه دهید تا آن ها به هدف خود برسند . اگر طرفدار بازی های تیراندازی هستید ، به هیچ عنوان این بازی را که توسط کمپانی معروف GLU طراحی گردیده است از دست ندهید !

ویژگی های اصلی :

دریافت پول پس از هر مرحله

استفاده ار اسلحه های پیشرفته

نابودی تمامی دشمنان

فــــــــرشاد بازدید : 113 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Talking Ben the Dog Free

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

امروز قصد معرفی اپیلیکشن Talking Ben the Dog را به شما کاربران عزیز داریم. بن ، استاد بازنشسته درس شیمی است که دوست دارد به صورت مداوم بخورد ، بنوشد و روزنامه بخواند . اما او کمی احساس تنهایی می کند . شما باید با او صحبت کنید و او را از تنهایی بیرون بیاورید . می توانید با او تماس تلفنی برقرار کرده و یا او را غلغلک دهید . اگر مایل باشید ، می توانید او را به آزمایشگاه شیمی برده و او را خوشحال کنید . بن می تواند آزمایش های متعددی را در آزمایشگاه انجام دهد . بدون شک ضبط یک ویدیو خنده دار از مکالمه تلفنی بسیار هیجان انگیز خواهد بود .

ویژگی های اصلی:

قابلیت ضبط فیلم و به اشتراک گذاری آن ها

قابلیت مکالمه با بن

بردن بن به آزمایشگاه

فــــــــرشاد بازدید : 90 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Freedom Fall v1.02

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

 در بازی Freedom Fall باید راه خود را از طریق بمباران ، شنا و اسلاید از طریق پیچ و خم های  مکانیکی باز کنید . در این سفر ، با چالش های متنوعی رو به رو خواهید شد . در راه ، باید مراقب تله های شیطانی نیز باشید . در این بازی ، شخصیت های شاهزاده خانم ، مرد شجاع ، یک اجنبی ، یک شاه ، اژدها و دزدان متعددی وجود دارد . در نهایت ، شما باید گناه و بی گناهی افراد را تعیین کنید . لازم به ذکر است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۹ را کسب نموده و یکی از برترین و بهترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد .

ویژگی های اصلی:

وجود تله های شیطانی

تعیین مجازات گناه کاران

وجود موانع متعدد در بازی

فــــــــرشاد بازدید : 87 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Holoo

آیا حساب هزینه و درآمدهای خود را از دست داده اید؟
آیا نگران فراموش نمودن زمان سررسید چک های خود هستید؟
نرم افزار حسابداری شخصی هلو ارائه شده توسط گروه شرکتهای طرفه نگار،بزرگترین تولیدکننده نرم افزارهای مالی و اداری ایران با همکاری شرکت راه آفتاب (SunWay) با در اختیار قراردادن امکانات متنوع این دغدغه شما را بر طرف می نماید.
این محصول امکان کنترل تمامی هزینه ها، درآمد ها و مشاهده گزارشات متنوع را برای کاربران آن فراهم می آورد.
برخی قابلیت های نرم افزار حسابداری شخصی هلو به شرح زیر می باشند:
- امکان مدیریت چک های پرداختنی
- امکان ثبت درامد ها و هزینه ها
- امکان گزارش گیری از هزینه ها و درامدها
- امکان یادآوری سررسید چک ها

لازم به ذکر است که نرم افزار حسابداری شخصی هلو از نرم افزار هلو مجزا میباشد و کاملا بصورت رایگان در اختیار کاربران عزیز فارسی زبان قرار گرفته است.

فــــــــرشاد بازدید : 91 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Holo Dark

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

شب از راه رسیده است و ارواح خبیث قصد دارند به کره زمین حمله کنند . شما همه این ها را در بازی Hero Defense : Kill Undeadتجربه خواهید کرد . این حمله بسیار سهمگین خواهد بود . ارواح ،  با سرعت بسیار زیاد راهی می شوند و هدفشان نابودی جهان است . دنیا در حال نابودی است و تنها کسی که می تواند جلوی آن ها را بگیرد، شما هستید . قهرمانان خود را انتخاب کرده و سلاح های تان را بردارید ! باید از خانه خود در برابر دشمنان محافظت کنید . باید تمامی دشمنان را بیرون رانده و نابودشان سازید . نگران نباشید ، زیرا سلاح های متعددی در اختیار شما خواهد بود و با استفاده از قدرت باور نکردنی آنها هیچ دشمنی را توان ایستادگی نخواهد بود !

ویژگی های اصلی :

بیش از ۳۰ دستاورد مهم

بیش از ۱۵۰ اسلحه قدرتمند

وجود سه قهرمان در بازی

فــــــــرشاد بازدید : 80 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Find My Phone

پیش نیاز: اندروید ۲ و بالاتر

تا به حال برایتان پیش آمده است که گوشی خود را گم کرده و یا گوشی را در مکانی جا گذاشته باشید؟ در آن صورت پیدا کردن آن بسیار مشکل خواهد بود . اکنون قصد معرفی نرم افزار Find My Phone را به شما کاربران عزیز داریم. با این اپیلیکشن ، می توانید به راحتی گوشی اندرویدی خود را در هر مکانی که باشید پیدا کنید . این برنامه ، بهترین برنامه امنیتی برای دستگاه های اندرویدی محسوب می شود . پس از گم شدن گوشی ، یک پیامک به گوشی خود ارسال کنید، سپس یک پیامک از گوشی به شما ارسال می شود . پیامکی که از طرف گوشی برای شما ارسال می شود ، مکانی که گوشی در آن جا قرار دارد را نشان می دهد . شما باید لینک ارسال شده را وارد جی پی اس کرده و سپس مکان گوشی برای شما نمایان خواهد شد و به راحتی می توانید آن را بازیابید .

ویژگی های اصلی:

بازیابی مجدد گوشی

ارسال پیامک به گوشی

دریافت مختصات گوشی

بدون نیاز به ثبت نام

بدون تبلیغات

فــــــــرشاد بازدید : 81 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 

ZOMBIES-ATE-MY-FRIENDS

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به فستیوالی که بیشتر آن را زامبی ها تشکیل می دهند خوش آمدید ! در بازی ZOMBIES ATE MY FRIENDS باید در شهر به جست و جود پرداخته و مناظر و صدا ها را زیر نظر داشته باشید . باید سعی کنید تمام زامبی های موجود در شهر را نابود کنید . زامبی ها پس از فستیوال قصد بازگشت به خانه را دارند ! باید سعی کنید آن ها را تعقیب کرده و سپس آن ها را نابود سازید . اگر آن ها شما را مشاهده کنند ، به سمت خانه تان  حرکت کرده و قصد جانتان را خواهند کرد ! باید سعی کنید تا از  دید آن ها مخفی مانده و از پشت به تک تک آن ها حمله کنید . نگران نباشید زیرا خانه بسیار امنی برای شما تدارک دیده شده است که در صورت لو رفتن ، می توانید به آن جا فرار کنید .

ویژگی های کلیدی :

کاوش در رستوران ها، آپارتمان ها و ایستگاه های پلیس

دفع کردن حمله زامبی ها

استفاده از سلاح های مختلف

 

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید .

فــــــــرشاد بازدید : 84 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Fruit Ninjuss in Boots

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون شک همه شما کاربران اندروید با نام Fruit Ninja آشنا هستند . در این پست ، قصد معرفی نسخه جدید این بازی را به شما داریم . وظیفه شما در این بازی این است که به گربه چکمه پوش کمک کنید تا لوبیای سحرآمزی خود را پیدا کند . شما باید میوه های پر زرق و برق را به صورت افسانه ای نصف کنید . سفر بسیار خوبی را با این گربه آغاز کنید ! در هنگام راه ، با چالش های متنوعی رو به رو خواهید شد که باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و آن ها را پشت سر بگذارید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۷۰ میلیون بازیکن در سرار جهان

نصف کردن میوه های پر زرق و برق

به کار رفتن انیمیشن های زیبا

پیدا کردن لوبیای سحرآمزی

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهبود برخی اشکالات جزئی

بهبود مشکل فایل نصبی

 

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید .

فــــــــرشاد بازدید : 194 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (1)

Prince of Persia Shadow And Flame v1.0.0 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prince of Persia Shadow And Flame v1.0.0 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prince of Persia Shadow And Flame v1.0.0 برای اندروید

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۷/۲۴
نوع بازی: اکشن
ورژن بازی: ۱٫۰٫۰
زبان: ENG 
نرم افزار:  برای اندروید ۲٫۳ و بالاتر
حجم فایل: ۴۱ MB

Prince of Persia یک بازی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز شمشیری می باشد که محصولی از کمپانی مشهور Ubisoft بوده که نسخه های مختلف ان برای انواع سیستم عامل های ویندوز، آیفون و اندروید منتشر کرده است و همه ی کاربران دوستدار بازی های اکشن بدون شک برای یک بار هم که شده نام این بازی فوق العاده را شنیده اند. داستان این بازی، ادامه داستان سه قسمت قبل است ولی تفاوت های چشم گیری در خود بازی انجام شده. کنترل بازی، گرافیک و گیم پلی تماماً برای انجام راحت تر و بهتر بروی موبایل، تغییر داده شده و بهتر شده است. همچنین کنترل جدیدی برای بازی طراحی شده که از اون نیز می توانید استفاده کنید. یک حالت استاندارد on-screen (روی صفحه نمایش) وجود داشت که در این بازی هم به همون صورت وجود داره و کنترل جدید tap to move نیز به بازی اضافه شده است.

فــــــــرشاد بازدید : 79 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Wonder-Camera

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

با نرم افزار Wonder Camera می توانید عکس های خود را به صورت حرفه ای ویرایش کنید . از این پس عکس های تان را زیباتر جلوه دهید و آن ها را آنگونه که می خواهید  سفارشی سازید .  می توانید به راحتی پوست خود را روتوش کرده یا رنگ چشم تان را تغییر دهید . همچنین می توانید عکس مورد نظر خود را در بنر تبلیغاتی قرار داده و تصاویری بس جذاب ایجاد کنید . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به اشتراک گذاری عکس ها در شبکه های اجتماعی اشاره داشت .

فــــــــرشاد بازدید : 80 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Candy Crush Saga

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Candy Crush Saga وظیفه شما این است که آب نبات های هم شکل را از بین برده و امتیاز جمع کنید . در این بین اگر مایل باشید ، می توانید با دوستان خود به رقابت پرداخته و یکدیگر به چالش بکشانید . تنها کاری که باید انجام دهید این است که آب نبات های هم شکل را کنار یکدیگر قرار داده و آنها را نابود کنید ! لازم به ذکر است که این بازی شامل ۱۰۰ مرحله هیجانی می باشد که ساعت ها گیم پلی را برایتان به ارمغان خواهد آورد .

فــــــــرشاد بازدید : 153 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Send! Pe Transfer(NFC)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با نرم افزار Send! Pro | File Transfer، می توانید با ساده ترین راه ممکن عکس ، موسیقی و فیلم های آفلاین و آنلاین خود را به سایر دستگاه های اندرویدی ارسال کنید . با بهره گیری از این نرم افزار که با بیشتر دستگاه های اندرویدی سازگاری دارد می توان به ارسال اسناد از طریق وای فای ، بلوتوث و NFC مشغول شد . این برنامه قادر است به صورت خودکار روشن بودن این گزینه ها را تشخیص داده و راه را برای انتفال دادن اطلاعات شما هموار سازد .

فــــــــرشاد بازدید : 90 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 DualScreen-Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار DualScreen Pro  بدین منظور طراحی گردیده است که بتوانید طعم مولتی تسکینگ کامل را در اندروید خود بچشید . این برنامه به شما کمک می کند هنگامی که در حال تماشای ویدیو یا کمیک استریپ های مورد علاقه خود هستید بتوانید همزمان از اینترنت گوشی نیز برای وبگردی استفاده نمایید بی آنکه نیاز به سوییچ کردن به اپلیکیشن دیگری برای این کار داشته باشید . مهم این نیست که گوشی شما قدیمی است یا خیر ، مهم این است که تمامی کاربران اندروید امکان بهره مندی از چنین امکانی را برخوردار هستند .

فــــــــرشاد بازدید : 367 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

BHU---Fighting-Game-(HD)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر دنبال کننده بازی های رقابتی و مبارزه ای هستید ،  BHU – Fighting Game  را پیشنهاد می کنیم . این گیم ، یکی از باکیفیت ترین بازی های مبارزه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به پرداختن نبرد با افراد مختلفی که هر یک دارای قدرت های خاص می باشند دعوت می کند . گرافیک این بازی به صورت HD بوده و برای اجرا، گوشی شما باید دارای حداقل رم ۱GB باشد . توجه داشته باشید اجرای این بازی بر روی دستگاه های دارای صفحه نمایش غیر اچ دی ممکن است با نمایش درستی همراه نباشد .

فــــــــرشاد بازدید : 94 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Ture-Skate

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

True Skate یکی از زیباترین بازی های اسکیت ساخته شده برای اندروید می باشد که نه در یک محیط کارتونی ، بلکه در فضایی ساخته شده با تصاویری از دنیای واقعی شما را به انجام این بازی هیجان انگیز دعوت می کند . تنها کافی است اسکیت بورد خود را انتخاب کرده و وارد مسابقات شوید . فیزیک این بازی شما را شگفت زده خواهد کرد .  انگشت خود را بر روی زمین فشار داده و سپس اسکیت خود را حرکت دهید . گرافیک این بازی بسیار جالب بوده و حتما خواهد توانست حس انجام واقعی آن را در اسمارت فون یا تبلت تان به شما بدهد .

فــــــــرشاد بازدید : 78 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Ocean HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در لایو والپیپر Ocean HD به نماشای اعماق اقیانوس ها بنشینید . ماهی ها را تماشا کرده و از دیدن آن ها لذت ببرید . شما در این کاغذ دیواری لایو ، کوسه های گوناگونی را مشاهده خواهید کرد . وجود کشتی غرق شده ، زیبایی این وال پیپر را دو چندان کرده است . تجربه بسیار خوبی را در زیر آب اقیانوس ها داشته باشید . تنها کافی است این لایو والپیپر را دریافت کرده و سپس آن را بر روی گوشی اندرویدی خود قرار دهید .

فــــــــرشاد بازدید : 93 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Jack Lumber

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

درختی مادربزرگ جک را کشته است و اکنون او قصد دارد تا از تمامی درخت ها انتقام بگیرد و تمامی این داستان ها همگی در بازی Jack Lumber  اتفاق افتاده اند . با جک ملاقات کرده و به او کمک کنید تا درختان جنگل را از بین ببرد . جک پیش از این اتفاق عاشق درختان بود اما مرگ مادربزرگش موجب تفنر وی از درختان گردید . گیم پلی این بازی بسیار لذت بخش است و می تواند مدت ها شما را سرگرم کن د. به عنوان یک دوست ، همراه جک باشید و به او در قطع درختان کمک نمایید .

فــــــــرشاد بازدید : 82 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Red Crow Mysteries

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Red Crow Mysteries: Legion شما توانایی این را دارید تا به جنگ میان دو نیرو پایان دهید !  کدامین یک پیروز می شود ؟ نیروی خیر یا نیروی شر؟ این را باید خودتان تعیین کنید . در این بازی شما باید به صورت مداوم به دنبال سرنخ باشید و نقاط کاملا تاریک را کشف نمایید . این کار با حل پازل های گوناگون میسر می گردد . اگر آماده ی گام برداشتن در این ماجراجویی بزرگ داشته و البته علاقه مند به سبک هیدن آبجکت هستید ، این بازی را دانلود نمایید .

فــــــــرشاد بازدید : 93 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

2 مرداد - نرم افزار دسترسی سریع به تنظیمات گوشی های اندروید AntTek Quick Settings Pro v2.0

AntTek Quick Settings Pro نرم افزار ساده ایست به منظور افزایش سرعت در تغییر تنظیمات دستگاه اندروید شما. این برنامه نیازی به Root شدن گوشی تان ندارد. شما میتوانید با این نرم افزار طرحها و کارهای مختلف زیادی را به آن اضافه کنید تا با سرعت بیشتری به آنها دسترسی داشته باشید. بعلاوه دارای حالت وای فای، بلوتوث، چرخش صفحه، حالت پرواز، تنظیم روشنایی، تنظیم صدای گوشی، اینترنت و غیره می باشد.

فــــــــرشاد بازدید : 138 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

نبرد میمون ها در بازی Bloons TD Battles v1.0 آندروید

Bloons TD Battles بازی نبرد میمون ها که در آن شما با دو گروه از میمون ها روبرو می شوید که با می جنگند و هر دو گروه می خواهند از برج دفاعی خود محافظت کنند سعی کنید با پرتاب کردن موشک های مختلف حریف خود را انهدام و نابود کنید تا از امتیاز بالایی برخوردار شوید این بازی بر روی آندروید نسخه ۲٫۲ و بالاتر قابل نصب و اجراست

فــــــــرشاد بازدید : 74 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

SketchBook Pro for Tablets

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

با بهره گیری از نرم افزار SketchBook Pro می توانید بر روی تبلت اندرویدی خود اقدام به کشیدن طرح های شگفت انگیز نمایید . از این پس دیگر ایده های خود را در هر کجا که هستید به طرح های ماندگار تبدیل نموده و خود را محدود به زمانی که تنها پای کامپیوتر هستید ننمایید .اگر طرح های خود را به فراموشی می سپارید و یا ممکن است آن ها را با سایر طرح ها اشتباه بگیرید ، حتما این اپلیکیشن را بر روی تبلت خود نصب کنید لازم به ذکر است که رابط کاربری این نرم افزار بسیار کاربرپسند بوده و می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف سازد .

ویژگی های اصلی :

به اشتراک گذااری طرح های کشیده شده

امکان ذخیره و مشاهده طرح

قابلیت رسم اشکال متنوع

وجود بیش از ۶۰ قلم

طراحی بسیار زیبا

رابط کاربری شیک

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از زبان پرتغالی و برزیلی

فــــــــرشاد بازدید : 87 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

PAC-MAN DASH

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اگر از علاقه مندان به شخصیت PAC-MAN DASH هستید حتما بازی پیش رو را که آخرین نسخه از این گیم محبوب است از اندرویدها دانلود نمایید . وظیفه شما در این بازی نابود هیولاها می باشد و برای این کار می بایست به صورت مداوم از جایی به جای دیگر بپرید . در این بازی باید بیش از ۷۰ ماموریت را باید پشت سر بگذارید و هیچ یک از هیولاها را زنده نگذارید . وقت را از دست نداده وهم اکنون این بازی را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و تمام سعی خود را بکنید تا بتوانید  رکوردهای جدید را به اسم خود رقم بزنید .

ویژگی های اصلی:

از بین بردن هیولا ها

پرش به صورت مداوم

بیش از ۷۰ ماموریت

رقابت با دوستان

فــــــــرشاد بازدید : 116 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Bounty-Arms

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Bounty Arms شما باید سعی کنید تا ماموریت های متعددی را در قالب ارتش بخشش که نیروهای آن افرادی با ظاهرهای عجیب و غریب هستند انجام دهید . ده ها ماموریت مختلف که می بایست آنها را در یک محیط سه بعدی بسیار زیبا با پیروزی پشت سر بگذارید و این کار انجام نمی گردد مگر با گردآوردن نیرو ها و حمله های هوشمندانه به سمت نیروهای دشمن .

ویژگی های اصلی:

بیش از ده ها ماموریت هیجان انگیز

محیط کاربری سه بعدی

کنترل های لمسی ساده

گرافیک بسیار زیبا

ارایه نسخه گرافیکی مخصوص Tegra برای کاربران دارای این پردازنده

 

نسخه مخصوص پردازنده های Tegra

فــــــــرشاد بازدید : 90 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

WarCom

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در بازی WarCom: Genesis  باید به جنگ با دشمنان رفته و تمامی آن ها را نابود کنید . در این هرج و مرج خونین، هزاران نفر کشته شده اند و اکنون شما باید به فکر جان خود باشید . در این بازی ، خطرناک ترین ماموریت ها را تجربه خواهید کرد . ۶۰ ماموریت نفس گیر که در فضایی گرافیکی و بسیار زیبا صورت خواهند پذیرفت و لازمه پیروزی شما چالاکی و دقت در تیراندازی هایتان می باشد .

ویژگی های اصلی :

بیش از ۶۰ مرحله هیجانی

گرافیک بسیار خوب بازی

۴ کاراکتر منحصر به فرد

وجود بیش از ۱۰۰ آیتم قوی

کسب ده ها مدال

فــــــــرشاد بازدید : 75 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Survivalcraft.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر بازی های خانه سازی را دوست می دارید ، Survivalcraft  را به هیچ وجه از دست ندهید . در این بازی شما باید در سواحل بسیار زیبا و شیک خانه هایی گوناگون بسازید . با استفاده از مصالح مختلف ، می توانید خانه های رویایی خود را بنا کنید . برای ساخت خانه باید از معادن و سنگ و … استفاده نمایید . لازم به ذکر است که محیط کاربری این بازی به صورت سه بعدی می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

افزوده شدن پنل جهت گفت و گو

ساخت خانه به وسیله آجر، گرانیت

اضافه شدن جزیره های جدید

اضافه شدن قایق های زیبا

فــــــــرشاد بازدید : 83 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

The Invincibles Alien Forces

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

سال ۲۰۸۵ فرا رسیده است ! یک نژاد بیگانه به زمین حمله ور شده است و خطرناک ترین سلاح ها را به همراه دارد . همه این ها در بازیThe Invincibles Alien Forces  وجود دارد .  این افراد ، بسیار بدخیم و کشنده هستند  وهر چیزی که بر سر راه باشد را نابود می کنند. شما باید جلوی این گروه را بگیرید. در این بازی شما در نقش یک فرد شجاع بوده و عضو نیروهای امنیتی به نام شکست هستید. وظیفه شما این است که از زمین دفاع کرده و عفونت های بیگانه را از بین ببرید. اگر زودتر این کار را انجام ندهید، آن ها زمین را نابود خواهند کرد

ویژگی های اصلی:

انتخاب شخصیت های منحصر به فرد

به کار بردن تاکتیک های زیبا

استفاده از سلاح های قدرتمند

گرافیک خیلی خوب بازی

بسیار هیجان انگیز و زیبا

فــــــــرشاد بازدید : 75 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Super Stickman Survival copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Super Stickman Survival ، شما توسط صدها نفر احاطه شده اید ! چه مقدار می توانید در برابر دشمنان مقاومت کنید ؟ آرزو می کنیم تجربه تیراندازی خوبی را با این بازی در اسمارت فون اندرویدی خود داشته و زنده بمانید ! با استفاده از سلاح خود، دشمنان را برای همیشه نابود کنید . این بازی ، یک تیراندازی واقعی است ! لازم به ذکر است که کنترل این بازی بسیار ساده و راحت بوده و حتما خواهد توانست شما را به خود سرگرم نماید .

ویژگی های اصلی:

بسیار هیجان انگیز

تیراندازی حرفه ای

نابودی تمامی دشمنان

تلاش برای زنده ماندن

فــــــــرشاد بازدید : 74 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Buster Bash Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر از جمله طرفداران بازی بیسبال هستید دانلود Buster Bash Pro  را به شما پیشنهاد می کنیم . در مسابقات بیسبال شرکت کرده و  پس از هر ضربه ، سکه دریافت کنید . شما قادر خواهید بود این سکه ها را برای خود جمع آوری نموده و برای خرید تجهیزات ، لباس و سفارشی سازی بخش های مختلف استفداه نماید . این مسابقات ورزشی در ۵ شهر آمریکا برگذار می شود که باید سعی کنید خودتان را به عنوان یک حرفه ای به نمایش در آورید !

ویژگی های اصلی:

بهبود کنترل بازی

گرافیک خیره کننده

جمع آوری سکه و طلا

فــــــــرشاد بازدید : 88 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Red Bull Kart Fighter

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر علاقه مند با سری بازی های رقابتی هستید، بازی Red Bull Kart Fighter را از دست ندهید! در این بازی شما باید با دوستان خود رقابت کنید. این مسابقات در مکان های شگفت انگیزی برگذار می شوند. تجربه بسیار خوبی را با این بازی داشته باشید. این بازی، با حالت های مختلف عرضه می شود. لازم به ذکر است که همچنین می توانید دوستان خود را به چالش بکشانید.

ویژگی های اصلی:

به چالش کشیدن بازی

تجربه مسابقات واقعی

وجود آهنگ های زیبا

مسابقه با دوستان

فــــــــرشاد بازدید : 93 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

Death Tour v1.0.26 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Death Tour v1.0.26 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Death Tour v1.0.26 برای اندروید

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۷/۱۹
نوع بازی: ماشین سواری
ورژن بازی: ۱٫۰٫۲۶
زبان: ENG 
نرم افزار:  برای اندروید ۲٫۱ و بالاتر
حجم فایل: ۱۹۲ MB

بازی Death Tour یک گیم جذاب اتومبیل رانی اندروید است که شما باید با استفاده از مهارت های بالای خود در رانندگی در قالب یک مسابقه مهیج با بهره گیری از سلاح های بکار رفته در خودرویی که هدایت آن را برعهده دارید سایر رقیبانتان را از مسیر خارج کرده و به این وسیله به پیروزی برسید. این بازی از نخستین بازی ها در دستگاه های همراه است که در آن می توانید با کامیون ها به رقابت بپردازید و انفجاراتی را نیز بوجود بیاورید. گرافیک و سبک رانندگی طوری طراحی شده است که جلوه های طبیعی مانند تصادفات و انفجار، کشیده شدن بر زمین و حرکات انحرافی در آن بخوبی نمایش داده می شود.

فــــــــرشاد بازدید : 198 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 

Titan

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی بلوک شکن بزرگ از سال ۱۹۸۸ توسعه یافته و اکنون نسخه HD  این بازی همراه با محیط های سه بعدی برای سیستم عامل اندروید در دسترس می باشد  بازی TITAN Escape the Tower  دارای ۸۰ مرحله بسیار هیجانی و با گرافیکی بسیار زیبا می باشد که برای پیروزی در آن می بایست از قدرت مغز خود جهت فرار کردن استفاده کنید .  باید مراقب باشید چرا که دشمنان اجازه نمی دهند تا شما به راحتی بگریزید . آن ها تلاش خواهند کرد تا جلوی شما را بگیرند و اینجاست که نیروی مغر شما به کار خواهد آمد .

ویژگی های اصلی :

بیش از ۸۰ حرمله هیجانی

محیط منحصر به فرد سه بعدی

بیش از ۸ جهان مختلف

ارائه با دو سطح دشواری

فــــــــرشاد بازدید : 87 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 

Frantic-Frog-HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در  Frantic Frog HD شما باید به هاپکینز کمک کنید تا بخورد و بیاشامد . این بازی ، یک گیم خنده دار و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که در آن می بایست مراقب باشید تا هاپکینز به خوبی تغذیه کند . او باید بتواند با خیال راحت زمستان سرد و سخت را پشت سر بگذارد . به او کمک کنید تا خوب غذا بخورد و در برابر ملکه زنبور عسل که قصد دارد حوضچه او را نابود کند ، مقاومت نماید .

ویژگی های اصلی:

لذت بردن از ۵ بازی منحصر به فرد

گرفتن ۳ مگس در یک فصل

خوردن حشره های متعدد

جمع آوری سکه و طلا

فــــــــرشاد بازدید : 73 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 

Perfectly Clear

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

با نرم افزار Perfectly Clear می توانید عکس های خود را به صورت هوشمند اصلاح نمایید . بدون شک تمامی دوربین های موبایل نمی توانند کیفیت دوربین های دیجیتال حرفه ای  را داشته باشند ؛ بنابراین  وجود اپلیکیشنی در زمینه ویرایش خودکار عکس ها الزامی است ! این برنامه استفاده از الگوریتم های پیشرفته قادر خواهد بود تا عکس های شما را با بهترین کیفیت ممکن ویرایش کرده و به صورت خودکار آنها را ذخیره سازی نماید .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن گزینه ای برای زیباسازی پوست

تحت تاثیر قرار دادن دوستان و آشنایان

رابط کاربری بسیار شیک نرم افزار

در دسترس بودن افکت های متعدد

تصحیح عکس تنها با یک کلیک

فــــــــرشاد بازدید : 187 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 

Larry

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Leisure Suit Larry: Reloaded  سفر خود را به یک کمپین آغاز کنید ! در این بازی می توانید یک ماجراجوی خیلی خوب باشید . داستان بازی بسیار خنده دار است و گرافیک آن خواهد توانست نظر شما را به خود جلب نماید .  گفت و گو های زیبا ، محیط پر زرق و برق و به کار بردن موسیقی های زیبا از قابلیت های اصلی این بازی به شمار می رود . از تصویر زمینه ها ، شوخی ، جوک ها ، گفت و گوها و وجود شصیخت های جدید لذت ببرید !

تعداد صفحات : 2

درباره ما
بازی ، نرم افزار ، سریال ، فیلم ، موبایل ، کامپیوتر ، عکس و . . .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قند و عسل کلا چطوره ؟
    کدوم یکی بیشتر قرار داده بشه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 122
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 1,519
  • بازدید سال : 11,024
  • بازدید کلی : 121,560
  • کدهای اختصاصی